Ansøgningsinfo

Uddelinger gives sædvanligvis på baggrund af ansøgninger

Ansøgningsfrist 30. juni

Legatet uddeler legater en gang årligt på stifterens fødselsdag, den 20. september.

Svar på ansøgninger kan forventes cirka midten af september.

Ansøgninger udfyldes og indsendes elektronisk her på hjemmesiden.

NB! Ansøgninger modtages ikke via post eller e-mail.

Øvrig henvendelse kan ske til legatet på kontakt@wrhl.dk

SÅDAN SKRIVER DU EN ANSØGNING

Direktør Werner Richter og Hustrus Legat modtager årligt mange ansøgninger. Her et par gode råd til udarbejdelsen af en god ansøgning.

  1. Send ansøgning via hjemmesiden inden ansøgningsfristens udløb.
  2. Husk at det ansøgte formål skal være almennyttigt, alment velgørende, dyreværn eller bidrage til at fremme forskning. Det ansøgte formål skal være tilgængeligt for mange.
  3. Husk at udfylde alle ansøgningens felter med specifikt formål, beløb og fuld kontakt information.
  4. Ansøgere skal oplyse CPR / CVR nummer.
  5. Ansøgningen skal vedlægges budget samt oplysninger om eventuelle andre fonde, der er søgt.